Záruka a reklamace
- Záruka za zboží prodávané v Elektronickém obchodě prodávajícího se řídí platným a účinným právním řádem České republiky, a to především zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
- Prodávající prodává zboží ověřené kvality. V případě poruchy zboží je možno se obrátit na prodávajícího na adrese: INTRACO MICRO, spol. s r.o., Karlštejnská 97, 252 17 Tachlovice, kontakt@intracomicro.cz,nebo telefon +420 311 670 781, +420 724 899 533. Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u podnikatele určeného k provedení záruční opravy.
- Práva z odpovědnosti za vady je třeba uplatnit v záruční době.
- Při prodeji spotřebního zboží je záruční doba 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím.
- Na žádost kupujícího je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list).
- Jako záruční doklad pro vyřízení záruky u nás slouží pokladní doklad či faktura (pečlivě uschovejte), kterou máte od nás přiloženu v objednávce (zásilce). Lze však uplatnit i jiný doklad spolehlivě prokazující koupi zboží od naší společnosti respektive dodavatele.
- V případě zaslání reklamovaného zboží na adresu prodejce nebo autorizovaného servisu je vhodné použít originální obal, aby nedošlo k dalšímu poškození věci. Použití originálního obalu však není podmínkou reklamace, zboží je však třeba zaslat v jiném vyhovujícím obalu.
- Zákazník je povinen prohlédnout zboží vč. příslušenství dle přiložená faktury bezprostředně při jeho převzetí. Zákazník je povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zboží za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodáno nové zboží. Podepsáním přepravního listu zákazníkem zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zboží bylo řádně a včas dodáno.
- Před prvním použitím zboží je zákazník povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu na obsluhu a následně se těmito informacemi důsledně řídit. V případě nesprávného používání zboží nese odpovědnost zákazník.
- Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním nebo na poškození zboží způsobené zákazníkem neodborným zacházením se zbožím nebo zacházením v rozporu s příslušným návodem.
- Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. O úměrnosti odstranění vady rozhodne autorizované servisní středisko, a to formou písemného posouzení této vady. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má zákazník právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší zákazník, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
- Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
- Při převzetí zásilky si prosím zboží překontrolujte dle přiložené faktury, zda je kompletní a nejsou viditelné zjevné vady.
Reklamované zboží zasílejte prosím na adresu:
INTRACO MICRO s.r.o.
Karlštejnská 97
252 17 Tachlovice
V případě dotazů nás můžete kontaktovat na tel. číslech:
+420 311 670 781
+420 602 288 456
Nebo na e-mailu:
cekal@intracomicro.cz
tancl@intracomicro.cz
kontakt@intracomicro.cz
Reklamační řád ke stažení ZDE
Reklamační protokol ke stažení ZDE